Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2022
Ψηφιακή υπογραφή συμβάσεων απασχόλησης προσωπικού
Υπενθυμίζεται ότι οι συμβάσεις του τακτικού προσωπικού του ΑΠΘ (μέλη ΔΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ, διοικητικοί υπάλληλοι) και του έκτακτου προσωπικού (εξωτερικοί συνεργάτες), το οποίο απασχολείται σε έργα που διαχειρίζεται ο ΕΛΚΕ ΑΠΘ, θα πρέπει να υπογράφονται ψηφιακά πριν από την ημερομηνία έναρξης της απασχόλησης και από τα δύο συμβαλλόμενα μέρη (απασχολούμενη/ος και ΕΛΚΕ).
Επομένως, κατά την υποβολή των αιτημάτων σας (ονομαστικές καταστάσεις/παρατάσεις συμβάσεων), είναι σημαντικό να λαμβάνετε υπόψη το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την έγκαιρη υπογραφή μιας σύμβασης, αλλά και τον χρόνο που απαιτείται για την έκδοση ψηφιακής υπογραφής, προκειμένου να αποφύγετε ενδεχόμενες τροποποιήσεις της. Σε διαφορετική περίπτωση, διευκρινίζεται ότι η ημερομηνία έναρξης απασχόλησης της/του συμβαλλόμενης/ου ενδέχεται να αλλάξει αυτόματα, ή ακόμα και να ζητηθεί ακύρωση της σύμβασης.
Σας υπενθυμίζουμε ότι, ακολουθώντας τις οδηγίες της ανακοίνωσης του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης όλες/όλοι οι απασχολούμενες/οι, έχουν τη δυνατότητα να εκδώσουν ψηφιακή υπογραφή τύπου Α και μέσω του web-resCom, να υπογράψουν και να παραλάβουν τη σύμβασή τους με τον ΕΛΚΕ.
Παράλληλα, σύμφωνα με πρόσφατη απόφαση του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, καθορίστηκε η δυνατότητα έκδοσης ιδιωτικών εγγράφων μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr). Κατά συνέπεια, οι συμβάσεις απασχόλησης προσωπικού στο πλαίσιο έργων που διαχειρίζεται ο Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας ΑΠΘ μπορούν να υπογράφονται εναλλακτικά και μέσω της διαδικτυακής πύλης gov.gr, επιλέγοντας την ενότητα «ψηφιακή βεβαίωση εγγράφου» και ακολουθώντας την διαδικασία που περιγράφεται εδώ.