Πέμπτη 02 Απριλίου 2020

Ηλεκτρονική Υπογραφή εγγράφων σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα

Για την ηλεκτρονική υπογραφή των εγγράφων (πχ. Grant Agreement) μέσω του Funding & Tenders Portal (Single Electronic Data Interchange Area (SEDIA)) σε οποιοδήποτε Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα, η/ο Επιστημονικά Υπεύθυνη/ος από το ΑΠΘ, θα πρέπει προηγούμενος να ορίσει στο σύστημα, τον "Project Legal Signatory", συμπληρώνοντας τα στοιχεία του Αντιπρύτανη Έρευνας και Διά Βίου Εκπαίδευσης (Efstratios STYLIANIDIS, plsign@rc.auth.gr). Προκειμένου να γίνει προσθήκη του νέου αυτού ρόλου, θα πρέπει η/ο Επιστημονικά Υπεύθυνη/ος να ακολουθήσει τις σχετικές οδηγίες.

Τέλος, υπενθυμίζεται ότι πριν ή μετά από κάθε υποβολή πρότασης μέσω του Funding & Tenders Portal, απαιτείται και η συμπλήρωση και αποστολή του εντύπου Δ0 (Συνοδευτικό Πρότασης), στο email: proposals@rc.auth.gr.

Πίσω στην λίστα