Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2021

Ηλεκτρονική υποβολή αιτημάτων έγκρισης απασχόλησης προσωπικού

Σας ενημερώνουμε ότι από την 1η Δεκεμβρίου 2021, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω του web-resCom η υποβολή του συνόλου των αιτημάτων έγκρισης απασχόλησης προσωπικού, τακτικού και έκτακτου, το οποίο απασχολείται σε έργα που διαχειρίζεται ο Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας (ΕΛΚΕ) ΑΠΘ.

Στις οδηγίες είναι καταγεγραμμένη αναλυτικά, βήμα προς βήμα, η διαδικασία ηλεκτρονικής καταχώρησης των ονομαστικών καταστάσεων. Οι οδηγίες βρίσκονται επίσης αναρτημένες στην κεντρική σελίδα της πλατφόρμας Web-resCom.
  
Για τη διευκόλυνση των χρηστών δημιουργήθηκε μια ηλεκτρονική εφαρμογή για την επιλογή του κατάλληλου τύπου σύμβασης, την οποία συστήνουμε να συμβουλευτεί η/ο κάθε χρήστρια/ης επιλέγοντας «Οδηγός για να επιλέξετε το σωστό τύπο σύμβασης» που εμφανίζεται κατά το δεύτερο στάδιο καταχώρησης ονομαστικής (προσδιορισμός του τύπου και της κατηγορίας της σύμβασης). Αφού απαντήσει η/ο χρήστρια/ης σε κατάλληλα διαμορφωμένες ερωτήσεις, η εφαρμογή θα του προτείνει τον κωδικό του τύπου σύμβασης, που πρέπει να επιλέξει στο σχετικό πεδίο της καταχώρησης του αιτήματος απασχόλησης. Η εφαρμογή μπορεί να χρησιμοποιηθεί και χωρίς κωδικούς εισόδου Web-resCom εδώ.
 
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στην ηλεκτρονική διεύθυνση hr@rc.auth.gr και στο τηλέφωνο 2310 994000.

Πίσω στην λίστα