Πέμπτη 02 Σεπτεμβρίου 2021
Ηλεκτρονική διαδικασία υποβολής διοικητικών αιτημάτων
Υπενθυμίζεται ότι από 1 Αυγούστου η υποβολή των βασικότερων διοικητικών αιτημάτων πραγματοποιείται πλέον ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας web resCom.
Η ηλεκτρονική διαδικασία υποβολής διοικητικών αιτημάτων από το web resCom αντικαθιστά την αποστολή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Γραφείου Έναρξης Έργων (projects@rc.auth.gr), του ψηφιακά υπογεγραμμένου αιτήματος προς εξέταση από την Επιτροπή Ερευνών ή προς διεκπεραίωση από το αρμόδιο τμήμα της ΜΟΔΥ.
Τα αιτήματα που μπορούν να υποβάλλονται μέσω του web resCom είναι τα παρακάτω:
- Αίτημα αντικατάστασης Επιστημονικά Υπευθύνου
- Αίτημα ορισμού Αναπληρωτή Επιστημονικού Υπευθύνου
- Αίτημα για υπερβάλλουσα κράτηση
- Αίτημα επιστροφής αχρεωστήτως καταβληθέντων
- Αίτημα μείωσης παρακράτησης
- Αίτημα μεταφοράς ποσού μεταξύ έργων (εσωτερικός δανεισμός)
- Αίτημα οικονομικής παράτασης έργου
- Αίτημα παράτασης φυσικού αντικειμένου
- Αίτημα παράτασης έργου από Φορέα Χρηματοδότησης
- Αίτημα μεταφοράς ταμειακού υπολοίπου σε έργο Υπεραξίας
- Επιστημονικός Απολογισμός Έργου
- Τελικός Επιστημονικός Απολογισμός Έργου - Δ9
- Αίτημα εκτός των άνω
Η ηλεκτρονική υποβολή πραγματοποιείται επιλέγοντας «Νέο Αίτημα» κάτω από τα «Διοικητικά Αιτήματα» του κεντρικού μενού των ηλεκτρονικών υπηρεσιών.