Πέμπτη 02 Σεπτεμβρίου 2021

Ηλεκτρονική διαδικασία υποβολής διοικητικών αιτημάτων

Υπενθυμίζεται ότι από 1 Αυγούστου η υποβολή των βασικότερων διοικητικών αιτημάτων πραγματοποιείται πλέον ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας web resCom.
 
Η ηλεκτρονική διαδικασία υποβολής διοικητικών αιτημάτων από το web resCom αντικαθιστά την αποστολή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Γραφείου Έναρξης Έργων (projects@rc.auth.gr), του ψηφιακά υπογεγραμμένου αιτήματος προς εξέταση από την Επιτροπή Ερευνών ή προς διεκπεραίωση από το αρμόδιο τμήμα της ΜΟΔΥ.
 
Τα αιτήματα που μπορούν να υποβάλλονται μέσω του web resCom είναι τα παρακάτω:

  • Αίτημα αντικατάστασης Επιστημονικά Υπευθύνου
  • Αίτημα ορισμού Αναπληρωτή Επιστημονικού Υπευθύνου
  • Αίτημα για υπερβάλλουσα κράτηση
  • Αίτημα επιστροφής αχρεωστήτως καταβληθέντων
  • Αίτημα μείωσης παρακράτησης
  • Αίτημα μεταφοράς ποσού μεταξύ έργων (εσωτερικός δανεισμός)
  • Αίτημα οικονομικής παράτασης έργου
  • Αίτημα παράτασης φυσικού αντικειμένου
  • Αίτημα παράτασης έργου από Φορέα Χρηματοδότησης
  • Αίτημα μεταφοράς ταμειακού υπολοίπου σε έργο Υπεραξίας
  • Επιστημονικός Απολογισμός Έργου
  • Τελικός Επιστημονικός Απολογισμός Έργου - Δ9
  • Αίτημα εκτός των άνω

Η ηλεκτρονική υποβολή πραγματοποιείται επιλέγοντας «Νέο Αίτημα» κάτω από τα «Διοικητικά Αιτήματα» του κεντρικού μενού των ηλεκτρονικών υπηρεσιών. 

Πίσω στην λίστα