Πέμπτη 04 Νοεμβρίου 2021
Ηλεκτρονική διαδικασία υποβολής διοικητικών αιτημάτων
Υπενθυμίζεται ότι για περισσότερους από τρεις μήνες τώρα, η υποβολή των βασικότερων διοικητικών αιτημάτων πραγματοποιείται πλέον ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας web resCom.
Η ηλεκτρονική διαδικασία υποβολής διοικητικών αιτημάτων από το web resCom αντικαθιστά την αποστολή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Γραφείου Έναρξης Έργων (projects@rc.auth.gr), του ψηφιακά υπογεγραμμένου αιτήματος προς εξέταση από την Επιτροπή Ερευνών ή προς διεκπεραίωση από το αρμόδιο τμήμα της ΜΟΔΥ.
Τα αιτήματα που μπορούν να υποβάλλονται μέσω του web resCom είναι τα παρακάτω:
Αίτημα αντικατάστασης Επιστημονικά Υπευθύνου
Αίτημα ορισμού Αναπληρωτή Επιστημονικού Υπευθύνου
Αίτημα για υπερβάλλουσα κράτηση
Αίτημα επιστροφής αχρεωστήτως καταβληθέντων
Αίτημα μείωσης παρακράτησης
Αίτημα μεταφοράς ποσού μεταξύ έργων (εσωτερικός δανεισμός)
Αίτημα οικονομικής παράτασης έργου
Αίτημα παράτασης φυσικού αντικειμένου
Αίτημα παράτασης έργου από Φορέα Χρηματοδότησης
Αίτημα μεταφοράς ταμειακού υπολοίπου σε έργο Υπεραξίας
Επιστημονικός Απολογισμός Έργου
Τελικός Επιστημονικός Απολογισμός Έργου - Δ9
Αίτημα εκτός των άνω
Η ηλεκτρονική υποβολή πραγματοποιείται επιλέγοντας «Νέο Αίτημα» κάτω από τα «Διοικητικά Αιτήματα» του κεντρικού μενού των ηλεκτρονικών υπηρεσιών.