Πέμπτη 12 Ιουνίου 2025

Ενημέρωση για διαδικασία υποβολής αιτημάτων πληρωμής συνεργαζόμενων φορέων

 Ενημέρωση για διαδικασία υποβολής αιτημάτων πληρωμής συνεργαζόμενων φορέων

Στο πλαίσιο βελτίωσης και απλοποίησης των λειτουργιών του ΕΛΚΕ ΑΠΘ, από σήμερα Πέμπτη 12/06/2025 εφαρμόζεται η νέα διαδικασία υποβολής των αιτημάτων των συνεργαζόμενων φορέων μέσω του webresCom. 

Το νέο ηλεκτρονικό αίτημα «Πληρωμή σε Συνεργαζόμενο Φορέα» αντικαθιστά το τυποποιημένο έντυπο Ο3 – «Εντολή Πληρωμής σε Συνεργαζόμενο Φορέα». 

Στο νέο αίτημα ο χρήστης επιλέγει από τη σχετική λίστα τους συνεργαζόμενους φορείς και εισάγει τα ποσά πληρωμής για τα οποία είναι δικαιούχοι οι συνεργαζόμενοι φορείς. Περισσότερες λεπτομέρειες για την υποβολή του αιτήματος μπορείτε να δείτε εδώ. 

Επισημαίνεται ότι με κάθε αίτημα πρέπει να επισυνάπτονται τα τραπεζικά στοιχεία του συνεργαζόμενου φορέα, ώστε να πραγματοποιείται ο έλεγχος εγκυρότητας από την ΜΟΔΥ του ΕΛΚΕ. Η διαδικασία αυτή αποσκοπεί στην αποφυγή αποστολής  εμβάσματος με λανθασμένα τραπεζικά στοιχεία, που συνεπάγεται επιπλέον τραπεζική προμήθεια και επιβάρυνση του προϋπολογισμού του προγράμματος. 

Πίσω στην λίστα