Πέμπτη 23 Ιουνίου 2022
Διαδικασία τροποποίησης σύμβασης στο πλαίσιο ερευνητικού έργου
Στο πλαίσιο υλοποίησης ερευνητικών προγραμμάτων και όταν προκύπτει η ανάγκη για τροποποίηση σύμβασης μέλους της ομάδας έργου, απαιτούνται οι ανάλογες ενέργειες:
- Στην περίπτωση διακοπής σύμβασης, η/ο Επιστημονική/ός Υπεύθυνη/ος προωθεί τεκμηριωμένο ψηφιακά υπογεγραμμένο αίτημα στο hr@rc.auth.gr, με την ακριβή ημερομηνία διακοπής και το τελικό συνολικό ποσό, μαζί με τη συναίνεση της/του απασχολούμενης/ου σε μορφή Υπεύθυνης Δήλωσης ψηφιακά υπογεγραμμένης.
- Στην περίπτωση αύξησης του ποσού της σύμβασης, η/ο Επιστημονική/ός Υπεύθυνη/ος προωθεί τεκμηριωμένο ψηφιακά υπογεγραμμένο αίτημα στο hr@rc.auth.gr, με το ποσό της αύξησης.
- Στην περίπτωση μείωσης του ποσού της σύμβασης, η/ο Επιστημονική/ός Υπεύθυνη/ος προωθεί τεκμηριωμένο ψηφιακά υπογεγραμμένο αίτημα στο hr@rc.auth.gr, με το ποσό της μείωσης, μαζί με τη συναίνεση της/του απασχολούμενης/ου σε μορφή Υπεύθυνης Δήλωσης ψηφιακά υπογεγραμμένης.
- Στην περίπτωση ακύρωσης σύμβασης, η/ο Επιστημονική/ός Υπεύθυνη/ος προωθεί τεκμηριωμένο ψηφιακά υπογεγραμμένο αίτημα στο hr@rc.auth.gr, μαζί με τη συναίνεση της/του απασχολούμενης/ου σε μορφή Υπεύθυνης Δήλωσης ψηφιακά υπογεγραμμένης, εφόσον η/ο συμβαλλόμενη/ος είχε υπογράψει τη σύμβαση αυτή.