Πέμπτη 21 Ιουλίου 2022
Ηλεκτρονικοποίηση των Αιτημάτων πληρωμής Δαπανών
Σας ενημερώνουμε ότι από 15/07/2022 η υποβολή αιτημάτων πληρωμής δαπανών ηλεκτρονικοποιείται πλήρως με την ενσωμάτωση των εντολών προκαταβολής (αντί του έντυπου Ο1. Εντολή Προκαταβολής) και των αποδόσεων προκαταβολής (αντί του εντύπου Ο2. Απόδοση Προκαταβολής) στο ηλεκτρονικό σύστημα web-resCom.
Τα παραπάνω αιτήματα ενσωματώθηκαν στις «Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες» του web-resCom στην ενότητα «Εντολές Δαπανών» ως χωριστοί τύποι αιτημάτων επιπλέον του Αιτήματος Πληρωμής Δαπάνης. Συγκεκριμένα, στο «Νέο αίτημα» των «Εντολών Δαπανών», ο χρήστης θα επιλέξει από τις παρακάτω επιλογές:
- Αίτημα Πληρωμής Δαπάνης,
- Αίτημα Πληρωμής Δαπάνης (λοιπές περιπτώσεις),
- Αίτημα Πληρωμής Δαπάνης (Χρηματικό Ένταλμα Προπληρωμής),
- Αίτημα Απόδοσης Δαπάνης.
Για την σωστή επιλογή του τύπου αιτήματος που θα επιλέξετε μπορείτε να συμβουλευτείτε τη νέα ιστοσελίδα του ΕΛΚΕ ΑΠΘ εδώ ή να παρακαολουθήσετε τα παρακάτω βίντεο:
Για ένα χρονικό διάστημα 2 μηνών θα είναι παράλληλα αποδεκτή η παραλαβή ψηφιακά υπογεγραμμένων εντύπων με τα σχετικά δικαιολογητικά τα οποία θα αποστέλλονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση f_transaction@rc.auth.gr.