Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2024
Ηλεκτρονική υπογραφή εγγράφων σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα
Για την ηλεκτρονική υπογραφή των εγγράφων (πχ. GA Declaration, Grant Agreement) μέσω του Funding & Tenders Portal (Single Electronic Data Interchange Area "SEDIA") σε οποιοδήποτε Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα, η/ο Επιστημονική/ός Υπεύθυνη/ος από το ΑΠΘ, θα πρέπει προηγουμένως να ακολουθήσει την παρακάτω διαδικασία:
Να δοθούν δικαιώματα πρόσβασης στο Νόμιμο Εκπρόσωπο του ΕΛΚΕ ΑΠΘ, κ. Υάκινθο, ως Project Legal Signatory (PLSIGN) (plsigntl@rc.auth.gr), στην Προϊσταμένη ΜΟΔΥ ΕΛΚΕ ΑΠΘ, κ. Πετρίδου, ως Financial Signatory (FSIGN) (research@rc.auth.gr) καθώς και να είναι επιλεγμένο το "enable LEAR (Legal Entity Appointed Representative) access". Τέλος, το κεντρικό email της Επιτροπής Ερευνών (research@rc.auth.gr) θα πρέπει να καταχωρηθεί στα emails των Contact Persons.
Προκειμένου να γίνει προσθήκη των νέων ρόλων, θα πρέπει η/ο Επιστημονική/ός Υπεύθυνη/ος να ακολουθήσει τις σχετικές οδηγίες.
Τέλος, υπενθυμίζεται ότι πριν από κάθε υποβολή πρότασης μέσω του Funding & Tenders Portal απαιτείται και η συμπλήρωση και αποστολή του εντύπου Δ0 (Συνοδευτικό Πρότασης), στο email: proposals@rc.auth.gr.