Τετάρτη 23 Ιουνίου 2021
Ενημέρωση για τη νέα διαδικασία διαχείρισης των ΠΜΣ
O τρόπος διαχείρισης των ΠΜΣ άλλαξε και γίνεται πλέον αποκλειστικά μέσω web resCom. Το νέο σύστημα βοηθάει στην ηλεκτρονική διαχείριση των τελών φοίτησης των Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) και στην παρακολούθηση των οφειλών κάθε φοιτητή. Συγκεκριμένα, ο κάθε χρήστης μπορεί να κάνει χρήση των παρακάτω υπηρεσιών:
• Να εισάγει/τροποποιεί στα «Διοικητικά Στοιχεία» του έργου (Παρακολούθηση/ Διοικητικά στοιχεία) τον κατάλογο συμβολαίων χρηματοδότησης έργου με βάση τα προβλεπόμενα δίδακτρα των φοιτητών ανά κύκλο σπουδών. Οι εισαγωγές στο σύστημα πραγματοποιούνται ανά φοιτητή χρησιμοποιώντας το ΑΜΚΑ του. Με την εισαγωγή των αναμενόμενων διδάκτρων ανά φοιτητή στα «Διοικητικά Στοιχεία» του έργου, η/ο Επιστημονική/ος Υπεύθυνη/ος (ΕΥ) μπορεί να προχωρήσει άμεσα στην αύξηση του προϋπολογισμού του έργου. Ο έλεγχος θα πραγματοποιείται από το αρμόδιο τμήμα της ΜΟΔΥ ΕΛΚΕ με βάση την «Απόφαση και κατάλογο με συμμετέχοντες φοιτητές του κύκλου σπουδών», η οποία θα πρέπει να αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση projects@rc.auth.gr κατά την έναρξη του κύκλου σπουδών.
• Να λαμβάνει και να αποστέλλει από το σύστημα τον μοναδικό κωδικό πληρωμής (ταυτότητα πληρωμής), με τη χρήση του οποίου διενεργείται η πληρωμή των διδάκτρων από τον υπόχρεο (φοιτητή ή εταιρία) και η σύνδεση αυτής με την εγγραφή (συμβόλαιο).
• Να εισάγει/τροποποιεί στα «Διοικητικά Στοιχεία» του έργου τα οικονομικά στοιχεία των διδάκτρων των φοιτητών, για την πληρωμή των οποίων θα εκδοθεί τιμολόγιο από τον ΕΛΚΕ είτε στα στοιχεία εταιρείας (δίδακτρα καλύπτονται από εταιρεία/επιχείρηση) ή στα στοιχεία του φοιτητή εφόσον είναι ελεύθερος επαγγελματίας. Με την κατάθεση του ποσού από τον φορέα/πελάτη θα εκδίδεται άμεσα χωρίς επιπλέον αίτημα έκδοσης τιμολόγιου στα στοιχεία του υπόχρεου.
• Να ελέγχει την κανονική ροή πληρωμής των διδάκτρων παρακολουθώντας τις εκπρόθεσμες από την προβλεπόμενη ημερομηνία οφειλές των τμηματικών διδάκτρων.
Πριν την εισαγωγή δεδομένων παρακαλείσθε να επιβεβαιώσετε τις παραμέτρους «ποσό διδάκτρων» και «πλήθος φοιτητών ανά έτος» που έχουν εισαχθεί για το συγκεκριμένο ΠΜΣ και να συμπληρώσετε τα κενά πεδία στην καρτέλα «Ρυθμίσεις».
Επειδή η ηλεκτρονική διαχείριση των ΠΜΣ δίδεται προς χρήση στο τέλος της ακαδημαϊκής χρονιάς σας παρακαλούμε να καταχωρήσετε στο νέο σύστημα μόνο τα υπόλοιπα πληρωμής των ενεργών φοιτητών παλαιότερων κύκλων σπουδών ανά φοιτητή και όχι το συνολικό ποσό των διδάκτρων, σημειώνοντας στο πεδίο παρατηρήσεις το ποσό που έχει ήδη καταβάλλει ο κάθε φοιτητής.
Παράδειγμα 1:
Εάν ο φοιτητής 1 έχει καταβάλλει 1.000€ από τα 3.500€ που πρέπει να καταβάλει συνολικά για ένα κύκλο σπουδών τότε θα καταχωρηθεί ως «Συνολικό ποσό»: 2.500€ το οποίο θα κατανεμηθεί στις δόσεις που πρέπει να καταβληθούν κατά το χρονικό διάστημα που ορίζεται στο καταστατικό του ΠΜΣ. Στο πεδίο των παρατηρήσεων προτείνεται να συμπληρωθεί: «Έχει καταβληθεί συνολικά το ποσό των 1.000€».
Παράδειγμα 2:
Εάν ο φοιτητής 2 έχει καταβάλλει 2.000€ από τα 3.500€ που πρέπει να καταβάλει συνολικά για ένα κύκλο σπουδών τότε θα καταχωρηθεί ως «Συνολικό ποσό»: 1.500€ το οποίο θα κατανεμηθεί στις δόσεις που πρέπει να καταβληθούν κατά το χρονικό διάστημα που ορίζεται στο καταστατικό του ΠΜΣ. Στο πεδίο των Παρατηρήσεων προτείνεται να συμπληρωθεί: «Έχει καταβληθεί συνολικά το ποσό των 2.000€».
Μετά την καταχώρηση των στοιχείων των φοιτητών μπορείτε να πραγματοποιήσετε την αύξηση του προϋπολογισμού που αντιστοιχεί στο υπόλοιπο συνολικό ποσό των διδάκτρων που αναμένονται για κάθε ενεργό φοιτητή στο ΠΜΣ. Ο προϋπολογισμός του ΠΜΣ θα εγκριθεί μετά την επιβεβαίωση των καταχωρήσεων που πραγματοποιήσατε με βάση την απόφαση του αρμοδίου οργάνου για επικύρωση του πίνακα εισακτέων του ΠΜΣ για το ακαδημαϊκό έτος.
Στα Σχετικά Έγγραφα, μπορείτε να βρείτε τις αναλυτικές οδηγίες για τη χρήση της νέας εφαρμογής στο σύστημα.